حرف‌های بی‌مخاطب

تبريک عيد + عکس

عيد همه پيروان ابراهيم و همه آنها که در عيد قربان اسماعيلشان را ذبح می کنند مبارک.

از  عکس زير هم خوشم آمد.شما می توانيد به حساب عيدی بگذاريدش!

عکسی از سحابی کله اسبی

   + امیر حسام صلواتی ; ۱:۱٧ ‎ق.ظ ; ۱۳۸۳/۱۱/٢
comment نظرات ()

چند نکته!

دو تا نکته!اول اينکه ارکات باز شده گويا!حداقل آی اس پی ما که می رفت توش ديشب!

دوم اينکه يکی به داد من برسه من از روی رايانه خودم نمی توان وارد پرشين بلاگ بشم.کسی می دونه چرا؟!ميگه کلمه عبورت غلطه!

سوم اينکه ديروز نشان می داد موقع حج مردم شروع کردن مرگ بر اسراييل گفتن.هر چند عمره که بوديم اين کار با توجه به توافق صورت گرفته با عربستان درست نبود اما اينجا از بالا که نشان می داد خيلی به نظرم قشنگ آمد حس خيلی خوبی به آدم دست می داد.

شد سه تا نکته!؟بيخيال حال ندارم برگردم آن دو ی بالا را سه بکنم!

 

   + امیر حسام صلواتی ; ٩:٤۳ ‎ق.ظ ; ۱۳۸۳/۱٠/٢٩
comment نظرات ()

...

مدتی بود ذهنم در گير اين مسئله بود که آيا اگر چيزی در قرآن آمده است به اين معنی است که در طول زمان ثابت است يا نه.يعنی هر چه که بود در طول همه زمان ها مصداق دارد يا نه.ديروز وسط الکترونيک خواندن خسته شدم گفتم subject را عوض کنيم حال و حوصله هيچ کتابی نداشتم رفتم سراغ نهج البلاغه.

اين قسمت را عينا از خطبه يک نهج البلاغه نقل می کنم :

... هم اکنون کتاب پروردگار شما در ميان شماست.حلال و حرامش آشکار و فريضه ها و مستحبات وناسخ و منسوخ و مباح و ممنوع و خاص و عام و پندها و مثلها مطلقها و محدودها محکمات و متشابهاتش همه معلوم است.مجملات آن به برکت محکمات و آيات روشن تفسير شده است.نکات پيچيده آن در پرتو آيات ديگر واضح است و آنچه که پيمان معرفت آن از همگان گرفته شده معلوم است.و نيز آنچه بندگان موظف به آگاهی از آن نيستند آشکار است.قسمتی از احکام در کتاب خدا الزام شده و ناسخ آن در سنت پيامبر آمده و بعضی در سنت واجب شده در حالی که قبلا در  کتاب خدا ترک آن مجاز بوده است.بعضی در اوقات معنی واجب است و در حالی که در آينده وجوب آن از بين خواهد رفت ...

قضاوت با خودتان...

   + امیر حسام صلواتی ; ٩:٥۸ ‎ق.ظ ; ۱۳۸۳/۱٠/٢٧
comment نظرات ()